Intercitymøde - Rotaryklubberne i Aarhus inviterer til Borgmestermøde
Glæd dig til endnu et spændende Rotary Intercity-møde i Aarhus. Det traditionsrige møde med borgmesteren afholdes denne gang på kirstinelund, som man kan besøge før mødet. Husk at tilmelde dig særskilt og kom kl. 17.00 (en halv time før mødestart)
Mandag d. 11. maj 2026 kl. 17:30 til 19:30
kirstinelund
200 kr.
Indlæser